måndag 31 augusti 2009

Nya tider

Idag har jag lämnat in passerkort, mobil och dator på jobbet. Det känns en smula märkligt efter sju år.

Jag är en av drygt 90 personer som lockats av Aftonbladets generösa erbjudande till alla anställda om avgångsvederlag. Det ger chansen att förverkliga några projekt jag gått omkring och funderat på, men det är klart att det också är vemodigt att lämna fantastiska arbetskamrater och en väldigt lärorik arbetsplats.

Naturligtvis fortsätter jag att skriva om EU och svensk politik, på den här bloggen, på engelska och i andra sammanhang. Min engelska blogg är registrerad hos Radio- och tv-verket med mig som ansvarig utgivare, så källskyddet gäller fortfarande för den som vill lämna information i den formen.

Hör gärna av dig, enklast genom att mejla till matsengstrom65(snabel-a)hotmail.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar